Opcje dodatkowe
Opcje dodatkowe

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów skróciliśmy czas modernizacji silników, gwarantując wysoki standard świadczonych usług wynikający z wieloletniego doświadczenie w tego typu zadaniach.

Najczęściej realizowane modyfikacje to:

Zmiana formy mocowania silnika. Silniki łapowe mogą zostać przebudowane na silniki kołnierzowe lub kołnierzowo-łapowe (duży zapas magazynowy części zamiennych)
Zmiana położenia skrzynki zaciskowej.
Montaż grzałek antykondensacyjnych
Zabudowa czujników termicznych PTC w uzwojeniach (czujniki dowolnego typu i ilości również wg potrzeb klienta) oraz czujników temperatury lub/i czujników drgań w gniazdach łożyskowych
Wymiana łożysk odpowiednich dla potrzeb klienta (walcowe, izolowane itp.)
Wykonanie specjalnych końcówek wałków od strony napędowej
Zabudowa enkodera (również dostarczony przez klienta)
Zabudowa hamulca elektromagnetycznego (zdecydowanie krótszy czas realizacji niż u producenta)
Zabudowa wymuszonego chłodzenia, do wyboru układ zasilany 1-fazowo o stopniu ochrony IP44 oraz układ zasilany 3-fazowo do U=500V o stopniu ochrony IP65.
Dobór sprzęgieł oraz osiowanie układu napędowego za pomocą przyrządu laserowego

Możliwa jednoczesna modernizacja wielu proponowanych opcji w jednym silniku.

Zapytanie ofertowe

* pole wymagane